სოციალური მედიის მართვა - რა გავითვალისწინოთ?
სოციალური მედიის მართვა, რომ მნიშვნელოვანია და საჭიროა ნებისმიერი ბიზნესისთვის ეს ნათელია ყველასთვის და ამაზე ბევრს აღარ ვისაუბრებთ.
ამ სტატიაში განვიხილავთ იმ ძირითად საკითხებს, რაც უნდა გავითვალისწინოთ სოც. ქსელების მართვა & ადმინისტრირების დროს.
ასევე განვიხილავთ ძირითად შეცდომებს, რომელთა თავიდან აცილებლა დაგვეხმარებათ დავზოგოთ ჩვენი ორგანიზაციის ფინანსები და დრო.
სოციალური მედია საქართველოში
მოდით განვიხილოთ რომელი სოც. ქსელები არის პოპულარული საქართველოში?
- Facebook (meta) – ყველაზე პოპულარული და უნივერსალური პლატფორმა, სადაც არიან ყველა ასაკის, ინტერესების და საჭიროების მქონე ადამიანები.
- Instagram (meta) – ახალგაზრდები და არა მხოლოდ, აქცენტი კეთდება ვიზუალურ მხარეში, აქტიურად იყენებენ ინფულენსერები.
- Tik-Tok – ვიდეო კონტენტი
- Linkedin – პროფესიული ნიშნით ხდება ტარგეტირება
- Telegram – სხვადასხვა ჯგუფები, განსხვავებული ელემენტები რეკლამაში
სოც მედიის მართვა - რას მოიცავს?
სოციალური ქსელების მართვა მოიცავს რამდენიმე ეტაპს:
- საქმიანობის კვლევა – სოც მედიის მართვა იწყება პროდუქციის & მომსახურების გამოკვლევით, მათ შორის მთავარი მესიჯების ჩამოწერა, პოტენციური მომხმარებლის განსაზღვრა და სხვა.
- მარკეტინგული სტრატეგია – განხორციელებულ კვლევას ეფუძნება მარკეტინგული გეგმა, რომელშიც განისაზღვრება ძირითადი მიზნები და მათი მიღწევის გზა.
- კონტენტის შედგენა – იქმნება სარეკლამო კონტენტი.
- რეკლამის გაშვება და მართვა
- ანალიზი & კორექტირება
რა ღირს სოციალური გვერდების მართვა?
რა ფინანსებთან არის დაკავშირებული სოციალური ქსელების მართვა?
სოციალური მედიის მენეჯმენტის ფასი დამოკიდებულია რამდენიმე ფაქტორზეა, როგორიცაა:
1.საქმიანობის სფერო
2.აქტივობის სიხშირე
3.კონტენტის მოცულობა
4.რეპორტინგის საკითხი
ყველა ამ კომპონენტის გათვალისწინებით, ჩვენი მომსახურების ღირებულება იწყება 500 ლარიდან.
გსურთ ეფექტურად განახორციელოთ სოც. მედიის მენეჯმენტი?
დაგვიკავშირდით და მიიღეთ უფასო კონსულტაცია – 577 681 691