რეკლამა ინსტაგრამზე

რეკლამა ინსტაგრამზე - რა გავითვალისწინოთ?

რეკლამა ინსტაგრამზე, მართალია ჩამოუვარდება ფეისბუქს მომხმარებლების რაოდენობით, თუმცა ზოგჯერ შესაძლოა გაცილებით უფრო ეფექტური იყოს თქვენი ბიზნესისთვის.

როდის არის ინსტაგრამ რეკლამა უფრო შედეგიანი?

რეკლამა ინსტაგრამზეინსტაგრამის ქართველი მომხმარებლები არიან მეტწილად 30-45 წლამდე ადამიანები, რომელთა ინტერესი და ქცევა განსხვავდება უფროსი თაობისგან.

აქედან გამომდინარე, თუ თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება ამ სეგმენტზე არის უპირატესად მორგებული, რეკლამა ინსტაგრამზე მოგიტანთ უფრო მეტ შედეგს ვიდრე Facebook-ში რეკლამირება.

გარდა ამისა, ინსტაგრამი არის საუკეთესო პლატფორმა ვიზუალური ინდუსტრიებისთვის, როგორიცაა: მოდა, სილამაზის სალონები და არქიტექტურა.

როგორია ინსტაგრამის ალგორითმი?

მომხმარებლის ჩართულობა – რამდენი “გული” და კომენტარი აქვს თითოეულ პოსტს.

რელევანტურობა – რამდენად აქტუალურია მომხმარებლისთვის თქვენი პოსტის შინაარსი.

მომხმარებლის დამოკიდებულია თქვენ გვერდთან – რაც უფრო ხშირად ნახულობს და მოსწონს მომხმარებელს თქვენი გვერდი, მით უფრო ხშირად უვარდება იგი მას.

დროის ფაქტორი – ახალი პოსტები უფრო მეტად ჩანს, ვიდრე ძველები.

რამდენად ძებნადია თქვენი გვერდი – რაც უფრო ხშირად ეძებენ თქვენ გვერდს მომხმარებლები, მით უფრო მოწინავე პოზიციებს იკავებს და ხშირად ჩანს ინსტაგრამის პლატფორმაზე.

პოსტის თვალიერების პერიოდი – რამდენ დროს უთმობენ მომხმარებლები თქვენი პოსტის თვალიერებას.

რა ღირს რეკლამა ინსტაგრამზე?

რა ღირს ინსტაგრამზე რეკლამირება? სარეკლამო ხარჯები ორი ნაწილისგან შედგება:

ჩვენი მომსახურების ღირებულება – იწყება 450 ლარიდან, დამოკიდებულია სამუშაოს მოცულობასა და რეკლამის ინტენსიურობაზე.

რეკლამის ბიუჯეტი – დამოკიდებულია პროდუქტის ან სერვისის მახასიათებლებზე, თქვენს მიზნებსა და აუდიტორიის ტიპზე. მინიმალური რეკომენდირებული ბიუჯეტია 150$ თვეში.

რეკლამის ტიპები

ინსტაგრამზე შესაძლებელია სხვადასხვა ფორმატის რეკლამის გაშვება:

  • ფოტოვიზუალური რეკლამა
  • სთორი
  • ვიდეო რეკლამა
  • კარუსელის ტიპის რეკლამა
  • კოლექცია
  • ვიდეო რილსი

მნიშვნელოვანია სწორი ტიპის რეკლამის შერჩევა, თქვენი ბიზნესის საქმიანობის სპეციფიკიდან და საჭიროებებიდან გამომდინარე.