სოციალური მედიის მართვა & მენეჯმენტი

სოციალური მედიის მართვა - რა გავითვალისწინოთ?

სოციალური მედიის მართვასოციალური მედიის მართვა, რომ მნიშვნელოვანია და საჭიროა ნებისმიერი ბიზნესისთვის ეს ნათელია ყველასთვის და ამაზე ბევრს აღარ ვისაუბრებთ.

ამ სტატიაში განვიხილავთ იმ ძირითად საკითხებს, რაც უნდა გავითვალისწინოთ სოც. ქსელების მართვა & ადმინისტრირების დროს.

ასევე განვიხილავთ ძირითად შეცდომებს, რომელთა თავიდან აცილებლა დაგვეხმარებათ დავზოგოთ ჩვენი ორგანიზაციის ფინანსები და დრო.

სოციალური მედია საქართველოში

მოდით განვიხილოთ რომელი სოც. ქსელები არის პოპულარული საქართველოში? 

  • Facebook (meta) – ყველაზე პოპულარული და უნივერსალური პლატფორმა, სადაც არიან ყველა ასაკის, ინტერესების და საჭიროების მქონე ადამიანები.
  • Instagram (meta) – ახალგაზრდები და არა მხოლოდ, აქცენტი კეთდება ვიზუალურ მხარეში, აქტიურად იყენებენ ინფულენსერები.
  • Tik-Tok – ვიდეო კონტენტი
  • Linkedin – პროფესიული ნიშნით ხდება ტარგეტირება
  • Telegram – სხვადასხვა ჯგუფები, განსხვავებული ელემენტები რეკლამაში

სოც მედიის მართვა - რას მოიცავს?

სოციალური ქსელების მართვა მოიცავს რამდენიმე ეტაპს:

  • საქმიანობის კვლევა – სოც მედიის მართვა იწყება პროდუქციის & მომსახურების გამოკვლევით, მათ შორის მთავარი მესიჯების ჩამოწერა, პოტენციური მომხმარებლის განსაზღვრა და სხვა.
  • მარკეტინგული სტრატეგია – განხორციელებულ კვლევას ეფუძნება მარკეტინგული გეგმა, რომელშიც განისაზღვრება ძირითადი მიზნები და მათი მიღწევის გზა.
  • კონტენტის შედგენა – იქმნება სარეკლამო კონტენტი.
  • რეკლამის გაშვება და მართვა
  • ანალიზი & კორექტირება 

 

რა ღირს სოციალური გვერდების მართვა?

რა ფინანსებთან არის დაკავშირებული სოციალური ქსელების მართვა?

გსურთ ეფექტურად განახორციელოთ სოც. მედიის მენეჯმენტი?

დაგვიკავშირდით და მიიღეთ უფასო კონსულტაცია – 577 681 691