სოციალური მედიის მართვა - რა გავითვალისწინოთ?
რამდენად ეფექტურად ხორციელდება თქვენი ბიზნესის სოციალური მედიის მართვა?
ამ გვერდზე განვიხილავთ იმ ძირითად საკითხებს, რაც უნდა გავითვალისწინოთ სოც. ქსელების მართვა & ადმინისტრირების დროს.
ასევე განვიხილავთ ძირითად შეცდომებს, რომელთა თავიდან აცილება დაგეხმარებათ დაზოგოთ თქვენი ორგანიზაციის ფინანსები და დრო.
დამატებითი შეკითხვებისთვის ან კონსულტაციისთვის დაგვიკავშირდით – 577 681 691
რატომ სოციალური მედია?
წარმატებულად განხორციელებული სოციალური მედიის მართვა, ეს არის:
- ცნობადობის ზრდა
- სწრაფი შედეგი
- მოქნილი მარკეტინგული სტრატეგია
- ხელმისაწვდომია ნებისმიერი ბიუჯეტით
- გაყიდვების ზრდა
სოც მედიის მართვა - რას მოიცავს?
სოციალური ქსელების მართვა მოიცავს რამდენიმე ეტაპს:
საქმიანობის კვლევა – სოც მედიის მართვა იწყება პროდუქციის & მომსახურების გამოკვლევით, მათ შორის საჭიროა მთავარი სარეკლამო მესიჯების ჩამოწერა, პოტენციური მომხმარებლის განსაზღვრა, მათი ქცევისა და დემოგრაფიის ანალიზი.
მარკეტინგული სტრატეგია – განხორციელებულ კვლევას ეფუძნება მარკეტინგული გეგმა, რომელშიც განისაზღვრება ძირითადი მიზნები და მათი მიღწევის გზები.
კონტენტის შედგენა – სარეკლამო კონტენტის ფორმატი და შინაარსი განსხვავდება სოც მედია პლატფორმის მიხედვით. მაგალითად: ინსტაგრამზე აქცენტი კეთდება ვიზუალზე, მცირე ზომის ვიდეო რილსებსა და სთორებზე.
რეკლამა სოციალურ ქსელებში – ამ ეტაპზე ხორციელდება რეკლამის გაშვება და მონიტორინგი.
ანალიზი & კორექტირება – მნიშვნელოვანია შედეგის შეჯამება, შეფასება და კონკრეტული დასკვნების გამოტანა, რათა შემდგომი აქტივობა იყოს უფრო ეფექტური.
რა ღირს სოციალური გვერდების მართვა?
რა ფინანსებთან არის დაკავშირებული სოციალური ქსელების მართვა?
სოციალური მედიის მენეჯმენტის ფასი დამოკიდებულია რამდენიმე ფაქტორზეა, როგორიცაა:
1.საქმიანობის სფერო – პროდუქციისა ან მომსახურების სპეციფიკიდან გამომდინარე არსებითად განსხვავდება მომსახურების კომპლექსურობა და სირთულე.
2.აქტივობის სიხშირე – რეკლამის სიხშირე და მოცულობა.
3.კონტენტის მოცულობა – სარეკლამო პოსტების რაოდენობა და დიზაინერული მოთხოვნები.
4.რეპორტინგის საკითხი – რამდენად მოცულობითი და დეტალური რეპორტის გაკეთება იქნება საჭირო.
ყველა ამ კომპონენტის გათვალისწინებით, ჩვენი მომსახურების ღირებულება მერყეობს 450 ლარიდან 2000 ლარამდე.
გსურთ სოციალური მედიის მართვა ანდოთ პროფესიონალებს? დაგვიკავშირდით 577 681 691
სოციალური მედია საქართველოში
მოდით განვიხილოთ რომელი სოც. ქსელები არის პოპულარული საქართველოში?
- Facebook (meta) – ყველაზე პოპულარული და უნივერსალური პლატფორმა, სადაც არიან ყველა ასაკის, ინტერესების და საჭიროების მქონე მომხმარებლები. ფეისბუქ რეკლამა არის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური
- Instagram (meta) – პლათფორმას იყენებენ ახალგაზრდები და არა მხოლოდ, აქცენტი კეთდება ვიზუალურ მხარეზე. ინსტაგრამს ასევე აქტიურად იყენებენ ინფულენსერები.
- Tik-Tok – პლატფორმა, რომელიც ეფუძნება ვიდეო კონტენტს, საკმაოდ პოპულარულია საქართველოში, თუმცა ამ ეტაპზე არ არის შესაძლებელი რეკლამის განხორციელება. მიუხედავად ამისა, ეფექტური კონტენტის გამოყენება საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ გარკვეული შედეგები ტიკტოკზე
- Linkedin – პლატფორმა, სადაც პროფესიული ნიშნით ხდება ტარგეტირება, თუმცა რეკლამის ეფექტურობა საკმაოდ დაბალია ამ პლატფორმაზე საქართველოში.
- Telegram – შედარებით ახალი პლატფორმა, რომელიც იკიდებს ფეხს საქართველოში. ტელეგრამი ეფუძნება სხვადასხვა ჯგუფებს, რომლებსაც გააჩნია საერთო ინტერესები. ამ ეტაპზე რეკლამის განხორციელება არის შეზღუდული საქართველოში.
სოციალური მედია სტრატეგია 2024 წელს
როგორ ვმართოთ სოციალური ქსელები 2024 წელს?
ვიდეო რეკლამა
ვიდეო რეკლამის როლი კვლავ იზრდება, ყველა სოციალურ მედია პლატფორმაზე.
არასარეკლამო მასალები
დიდი კონკურენციის გათვალისწინებით, არ არის საკმარისი მხოლოდ სარეკლამო პოსტების განთავსება.
მნიშვნელოვანია თქვენს გვერდებზე განთავსდეს სხვა, სასარგებლო კონტენტი, რომელიც დამატებითი ინტერესის საფუძველი იქნება მომხმარებლის მხირდან.
პერსონალური კომუნიკაცია
კომუნიკაცია გადამწყვეტია დაინტერესებული მომხმარებლის კლიენტად ქცევის პროცესში.
როგორია თქვენი სოციალური მედია სტრატეგია ?
გსურთ ეფექტურად განახორციელოთ სოციალური მედიის მართვა?
დაგვიკავშირდით და მიიღეთ უფასო კონსულტაცია – 577 681 691