ფეისბუქ გვერდის მართვა & Facebook-ის ადმინისტრირება

ფეისბუქ გვერდის მართვა - სრული ინსტრუქცია

ფეისბუქ გვერდის მართვაფეისბუქ გვერდის მართვა ყველაზე უფრო ეფექტურად აკავშირებს თქვენს ბიზნეს მომხმარებელთან, თუ იგი ხორციელდება სწორი სტრატეგიით.

ამ სტატიაში განვიხილავთ ფეისბუქის მართვის ყველა ძირითად საკითხს:

  • რას მოიცავს Facebook-ის მართვა?
  • რატომ ფეისბუქის ადმინისტირება?
  • რამდენად ეფექტურია ფეისბუქ გვერდის მართვა?
  • რა არის საჭირო ფბ გვერდის სამართავად?
  • რა ღირს ფეისბუქ გვერდის მართვა?

რას მოიცავს facebook გვერდის მართვა?

Facebook-ის გვერდის მართვა მოიცავს შემდეგ საკითხებს:

რატომ ფეისბუქ გვერდის ადმინისტრირება?

რატომაა ასეთი მნიშვნელოვანი ეფექტური ფეისბუქის მართვა? 

ზრდის ბრენდის ცნობადობას

კომუნიკაციაში შედიხართ მიზნობრივ მომხმარებელთან

იაფი ლიდები

გაყიდვების ზრდა

ვინ ახორციელებს ფბ გვერდის მართვას?

ფეისბუქის ადმინისტრირება ხორციელდება გვერდის ადმინისტრატორის მიერ, რომელიც შეიძლება იყოს ერთი ადამიანი ან მთლიანი გუნდი, რომელიც მოიცავს:

პროექტის ხელმძღვანელი – აკონტროლებს სამუშაო პროცესს და ხარისხსს, პასუხისმგებელია დამკვეთის წინაშე.

გრაფიკული დიზაინერი – ქმნის სხვადასხვა ფორმატის და ტიპის ვიზუალურ კონტენტს.

ედვერთაიზერი – უშვებს რეკლამას და აკონტროლებს სარეკლამო პროცესებს.

მწერალი (კოფირაითერი) – ზრუნავს გვერდის ტექსტურ მხარეზე, მათ შორის ქმნის სარეკლამო პოსტების ტექსტებს

რა ღირს ფეისბუქ გვერდის მართვა?

რა ღირს ფეისბუქის მართვა?

ყველას აინტერესბს ფასი, ამიტომაც განვიხილოთ, თუ რა თანხებთან არის დაკავშირებული facebook-ის გვერდის მართვა.

გვერდის ადმინისტრირების ღირებულება ორი ნაწილისგან შედგება:

მომსახურების ღირებულება – ჩვენი მომსახურების პაკეტების ღირებულება იწყება 399 ლარიდან, დეტალურად შეგიძლიათ გაეცნოთ ამ გვერდის ქვედა სექციაში.

რეკლამის ხარჯი – დამოკიდებულია მომსახურების პაკეტზე, ასევე რა პროდუქტს ან მომსახურებას არეკლამებთ, მინიმალური სარეკლამო ბიუჯეტი 120-200$ შეადგენს.

რა ღირს ფეისბუქ გვერდის მართვა?

Facebook-ის მართვა - პაკეტები:

ბიუჯეტური

399 თვეში
  • პლატფორმები: ფეისბუქი
  • პოსტების რაოდენობა: 5
  • პოსტის ტიპები: ფოტო
  • რეკლამის გაშვება & მართვა

აქტიური

699 თვეში
  • პლატფორმები: ფეისბუქი & ინსტაგრამი
  • პოსტების რაოდენობა: 8
  • პოსტის ტიპები: ფოტო, ვიდეო, კარუსელი, გალერეა
  • რეკლამის გაშვება & მართვა
  • რეპორტინგი

პრემიუმი

950 თვეში
  • პლატფორმები: ფეისბუქი & ინსტაგრამი
  • პოსტების რაოდენობა: 10
  • პოსტების ტიპები: ფოტო, ვიდეო, კარუსელი, გალერეა
  • რეკლამის გაშვება & მართვა
  • Video Reels & Stories - თვეში 2
  • რეპორტინგი

ასევე დაგაინტერესებთ: რეკლამა ინსტაგრამზე

ფეისბუქ გვერდის კონტენტის ტიპები:

ფოტოვიზუალური კონტენტი – ეს არის ერთი ან რამდენიმე სურათებისგან შემდგარი პოსტი, რომელიც ყველაზე გავრცელებულია ფეისბუქზე. 

ვიდეო – გამოიყენება სხვადასხვა ფორმატის, ტიპის და ხანგრძლივობის ვიდეო პოსტი

კარუსელი – ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სარეკლამო პოსტი, შეიძლება შედგებოდეს, როგორც ფოტოებისგან, ასევე ვიდეო მასალისგან.

გალერეა – რამდენიმე ფოტოთი შედგენილი პოსტი

ანიმაცია – ვიდეო პოსტის ერთ-ერთი ტიპი.