მარკეტინგული სტრატეგია - ნიმუში
მარკეტინგული სტრატეგია არის ყველაზე ძლიერი ხელსაწყო ხელმძღვანელის ხელში განახორციელოს ეფექტური მარკეტინგული საქმიანობა, აკონტროლოს ხარისხი და შეაფასოს შედეგები დროის სხვადასხვა ჭრილში.
ამ სტატიაში განვიხილოთ ერთ-ერთი სამშენებლო კომპანიის მარკეტინგული გეგმის მოკლე შინაარსი, რაც საშუალებას მოგცემთ დაინახოთ მისი არსი და საჭიროება.
კომპანიის საქმიანობა
სამშენებლო მასალების გაყიდვა (ფოლადის მასალები: არმატურა, მილკვადრატი, შველერი და სხვა)
სამოქმედო არეალი: საქართველო, თბილისი, იმერეთი, აჭარა
მიზნები: მთავარი მიზანი – გაყიდვების ზრდა, მეორადი მიზანი – ცნობადობის ზრდა სამოქმედო არეალში.
მიზნობრივი მომხმარებელი: განისაზღვრება ასაკის, სამოქმედო არეალის და ინტერესების მიხედვით.
ხელსაწყოები:
არსებული ხელსაწყოები: სახელწოდება, ლოგო
საჭირო ხელსაწყოები: ვებ-საიტი, პრეზენტაციის დიზაინი კორპორატიული კლიენტებისთვის
მარკეტინგული აქტივობის ინტენსივობა:
მინიმალური ბიუჯეტი, აქცენტი მოკლე და საშუალო ვადიან შედეგებზე.
გამოსაყენებელი პლატფორმები:
- სოციალური მედია – Facebook მარკეტინგი
- საძიებო სისტემები – Google-ის საძიებო სისტემა
- კონტენტ მარკეტინგი – თემატური სტატიების განთავსება და სეო ოპტიმიზაცია, თვეში 1-2 სტატია.
- Email მარკეტინგი & SMS მარკეტინგი– მეილების & სარეკლამო სმს დაგზავნა მიზნობრივი ჯგუფების მიმართულებით
ბიუჯეტი:
განისაზღვრა სამი ალტერნატივა
1.მინიმალური ბიუჯეტი – 1000 ლარამდე
აქცენტი მხოლოდ Facebook გვერდის მართვაზე, რისი საშუალებითაც მოხდება მოკლევადიანი შედეგების მიღება.
2.საშუალო ბიუჯეტი (1000-3000 ლარი)
- Facebook მარკეტინგის სრულყოფილად განხორციელება
- ვებ-საიტის სეო ოპტიმიზაცია
- Email მარკეტინგი – მცირე მოცულობით
3.მაქსიმალური ბიუჯეტი 5000-10000 ლარი
- სოციალური მედია – Facebook/Instagram/Linkedin
- საიტის კონტენტ მარკეტინგი & სეო ოპტიმიზაცია
- ვიდეო კონტენტი
- SMS & Email მარკეტინგი
- რეკლამა Google-ში & Youtube-ზე
კონტროლის მექანიზმები:
- Meta suite insights
- Google analytics
- Search Console