კონტენტ მარკეტინგი – კონტენტის შექმნა

კონტენტ მარკეტინგი & კონტენტის შექმნა

რა არის კონტენტ მარკეტინგი და რატომ გვჭირდება ეფექტური კონტენტის შექმნა წარმატებული მარკეტინგისთვის?

ეს არის მარკეტინგული სტრატეგია, რომელიც გულისხმობს საინტერესო და რელევანტური კონტენტის შედგენა & გავრცელების გზით პოტენციური მომხმარებლების მოზიდვას.

რა არის კონტენტი?

კონტენტი სხვადასხვა ფორმატის შეიძლება იყოს: სტატია, ვიდეო, ინფოგრაფიკა და სხვა.

მაგალითად: თუ თქვენი პროდუქცია დაკავშირებულია გათბობის სისტემებთან, შესაძლებელია დაიწეროს სტატია ან დამზადდეს ვიდეო რგოლი, სადაც მიმოიხილება სხვადასხვა ტიპის გათბობის ქვაბები და მათი უპირატესობა.

როგორი უნდა იყოს კონტენტი?

საინტერესო – ინტერნეტში მილიონობით უსარგებლო კონტენტია, მათი რიცხვი იზრდება ყოველწუთიერად, ამიტომაც არავინ წაიკითხავს, მოუსმენს ან გაეცნობა უინტერესო კონტენტს.

რელევანტური – ინტერესი არ არის საკმარისი, კონტენტი დაკავშირებული უნდა იყოს თქვენს საქმიანობასთანაც.

გავრცელებადი – შესაძლებელი უნდა იყოს კონტენტის მარტივად გავრცელება სხვადასხვა პლატფორმებზე, რაზეც უფრო დეტალურად ქვემოთ ვისაუბრებთ.

კონტენტის ტიპები

ტექსტური კონტენტი

ფოტო კონტენტი

ვიდეო კონტენტი

როგორ გავავრცელოთ კონტენტი?

სოციალური მედია

ვებ-გვერდი

Email მარკეტინგი

რა არის კონტენტ მარკეტინგი და რატომ არის იგი მნიშვნელოვანი თქვენი მარკეტინგული აქტივობისთვის?

 

კონტენტი განმარტება

 

კონტენტ კრეატორი

 

კონტენტ მარკეტინგის ქეისები

 

რას ნიშნავს სიტყვა კონტენტი

 

კონტენტი ქართულად

 

 

კონტენტ მენეჯმენტი

მსგავსი პოსტები