იმეილ მარკეტინგი - როტომ და როგორ?
იმეილ მარკეტინგი დაახლოებით 40 წლის წინ დაიწყო და დღემდე ერთ-ერთ მნიშვნელოვან მარკეტინგულ ხელსაწყოდ არის აღიარებულ მთელს მსოფლიოში.
განსაკუთრებული ეფექტურობით გამოირჩევა B2B სექტორისთვის, ვინაიდან თანამედროვე ბიზნესის მთავარი საკომუნიკაციო ხელსაწყოა მეილი.
ერთი შეხედვით ტრივიალური მოქმედება- მეილების დაგზავნა, არც თუ ისე მარტივი პროცესია და ხშირად სარეკლამო მეილების უმეტესობა სპამში ხვდება ან უარეს შემთხვევაში ადრესატი არეპორტებს მას უფრო მძიმე იარლიყით.
რატომ მეილების დაგზავნის სერვისი?
იაფია – გაცილებით იაფი ჯდება მიზნობრივი ჯგუფის ამოცნობა და კომუნიკაციაში შესვლა.
სწრაფია – გაცილებით სწრაფი და მარტივი მეთოდია, ვიდრე ნებისმიერი სხვა საშუალება.
შედეგიანია – იძლევა რეალურ შედეგებს, თუ განხორციელდება სწორად.
როგორ განვახორციელოთ Email მარკეტინგი?
სტრატეგია – იმეილ მარკეტინგის სჭირდება სტრატეგია, რის გარეშეც იგი ქაუტური, “ვცადე და არ ჰქონდა შედეგი” მოქმედებაა.
სარეკლამო მეილი – მხოლოდ სწორად შედგენილი სარეკლამო მეილი იძლევა შედეგს.
მეილების ბაზა – მხოლოდ სწორად შერჩეული აუდიტორია მოგცემთ შედეგს.
ანალიზი – შედეგების ანალიზის, აღქმის და კორექტირების გარეშე არაფერი გამოგივათ.
მსგავსი სერვისი – SMS რეკლამა