იმეილ მარკეტინგი - როტომ და როგორ?

იმეილ მარკეტინგი სერვისიიმეილ მარკეტინგი დაახლოებით 40 წლის წინ დაიწყო და დღემდე ერთ-ერთ მნიშვნელოვან მარკეტინგულ ხელსაწყოდ არის აღიარებულ მთელს მსოფლიოში.

განსაკუთრებული ეფექტურობით გამოირჩევა B2B სექტორისთვის, ვინაიდან თანამედროვე ბიზნესის მთავარი საკომუნიკაციო ხელსაწყოა მეილი.

ერთი შეხედვით ტრივიალური მოქმედება- მეილების დაგზავნა, არც თუ ისე მარტივი პროცესია და ხშირად სარეკლამო მეილების უმეტესობა სპამში ხვდება ან უარეს შემთხვევაში ადრესატი არეპორტებს მას უფრო  მძიმე იარლიყით.

რატომ მეილების დაგზავნის სერვისი?

იაფია – გაცილებით იაფი ჯდება მიზნობრივი ჯგუფის ამოცნობა და კომუნიკაციაში შესვლა.

სწრაფია – გაცილებით სწრაფი და მარტივი მეთოდია, ვიდრე ნებისმიერი სხვა საშუალება.

შედეგიანია – იძლევა რეალურ შედეგებს, თუ განხორციელდება სწორად.

როგორ განვახორციელოთ Email მარკეტინგი?

სტრატეგია – იმეილ მარკეტინგის სჭირდება სტრატეგია, რის გარეშეც იგი ქაუტური, “ვცადე და არ ჰქონდა შედეგი” მოქმედებაა.

სარეკლამო მეილი – მხოლოდ სწორად შედგენილი სარეკლამო მეილი იძლევა შედეგს.

მეილების ბაზა – მხოლოდ სწორად შერჩეული აუდიტორია მოგცემთ შედეგს.

ანალიზი – შედეგების ანალიზის, აღქმის და კორექტირების გარეშე არაფერი გამოგივათ.

 

მსგავსი სერვისი – SMS რეკლამა