ინტერნეტ რეკლამა 2024 წელს
ინტერნეტ რეკლამა საშუალებას გაძლევთ აჩვენოთ თქვენი რეკლამა ყველაზე უფრო მეტ პოტენციურ მომხმარებელს, მაქსიმალურად მცირე დროში და მინიმალური ფინანსური დანახარჯებით.
რატომაა ასეთი ეფექტური რეკლამა ინტერნეტში?
მიზნობრიობა – ინტერნეტში არსებული სხვადასხვა პლატფორმები და მათ სარეკლამო ხელსაწყოები საშუალებას იძლევა თქვენი რეკლამა მიუვიდეს იმათ, ვინც მაქსიმალურად დაინტერესებულია მსგავსი სერვისით ან პროდუქციით.
მაგალითად: ფეისბუქის ალგორითმი აკვირდება მომხმარებლის ქცევას, მის ინტერესებს და ქმედებებს და ამაზე დაყდნობით აჩვენებს თქვენ რეკლამას იმათ, ვინც რეალურად დაინტერესებულია.
დრო და სივრცე – ინტერნეტ რეკლამა არ არის შეზღუდული კონკრეტული ადგილით, ამავდროულად რეკლამის გამოსაჩენად, ასეულობით ათასი ადამიანისთვის საათები ან რამდენიმე დღეც საკმარისია.
შედარებისთვის, როდესაც უკვეთავთ სატელევიზიო რეკლამას, მისი ნახვა შეუძლია მხოლოდ იმ ადამიანებს, რომლებიც ამ კონკრეტულ არხს უყურებენ, დროის კონკრეტულ მონაკვეთში, ან როდესაც ბანერს აკრავთ ქუჩაში, თქვენ რეკლამას ნახულობენ მხოლოდ ისინი, ვინც ფიზიკურად ჩაივლის ბანერთან და შეხედავს მას.
სარეკლამო ფინანსები – სამ თვიანი სატელევიზიო რეკლამის ან 6 თვიანი სარეკლამო ბილბორდის დაქირავების ფასად თქვენ შეგიძლიათ განახორციელოთ საკმაოდ აქტიური ონლაინ რეკლამა 1 წლის განმავლობაში.
როგორ გავაკეთოთ ონლაინ რეკლამა?
როგორ გავაკეთოთ რეკლამა ინტერნეტში და რა საკითხები უნდა გავითვალისწინოთ?
- კვლევა – ინტერნეტ ხელსაწყოები საშუალებას გვაძლევს განვახორციელოთ ეფექტური კვლევა, წინასწარ განვსაზღვროთ სხვადასხვა პლატფორმის პოტენციალი და რეკლამის ღირებულება.
- მარკეტინგული გეგმა – მნიშვნელოვანია სწორად გვქონდეს განსაზღვრული რეკლამის მიზნები და მათი მიღწევის მექანიზმები.
- აუდიტორია – სწორი აუდიტორიის განსაზღვრა და პოტენციური მომხმარებლის ქცევების კვლევა იძლევა შედეგების მაქსიმიზაციის შესაძლებლობას.
- ბიუჯეტი – მნიშვნელოვანია გვესმოდეს, რომ ზედმეტად ბევრი ან ნაკლები ფინანსები და თანხის არასწორად გამოყენება დროში საზიანო არსებითად გაართულებს ჩვენი მიზნების მიღწევის შესაძლებლობას.
- შეფასება – ონლაინ რეკლამის ეფექტურობის შეფასება გაცილებით მარტივია, რადგან თქვენი ნებისმიერი აქტივობა შეიძლება შემოწმდეს და შეფასდეს ციფრებში, სხვადასხვა ანალიტიკური ხელსაწყოს გამოყენებით, როგორიცაა Google analytics, Google ads console და სხვა.
ინტერნეტ რეკლამის ფასები
ყველაზე საინტერესო ბოლოსთვის შემოვინახეთ – რა ღირს რეკლამა ინტერნეტში? ფასები განსხვავდება სარეკლამო პლატფორმის, რეკლამის ინტენსიურობისა და სხვა კრიტერიუმების მიხედვით.
თუმცა, სატელევიზიო და სხვა ტრადიციული მეთოდებისგან განსხვავებით, თქვენ შესაძლებლობა გაქვთ ნებისმიერი ბიუჯეტით დაიწყოთ რეკლამა, თუნდაც 500 ლარით.
რეკლამა ინტერნეტში - ყველაზე ეფექტური პლატფორმები
რომელია ყველაზე ეფექტური ინტერნეტ რეკლამირების საშუალება საქართველოში? მოდით განვიხილოთ:
1. სოციალური მედიის მართვა ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული და შედეგიანი ონლაინ სარეკლამო სფეროა, განსაკუთრებით ეფექტურია რეკლამირება ფეისბუქსა და ინსტაგრამში, სადაც ყველაზე დიდი რაოდენობით ქართველი მომხმარებელია რეგისტრირებული.
2. საძიებო სისტემები – როდესაც რაიმე პროდუქტი ან მომსახურება გვჭირდება, ყველაზე ხშირად სად ვცდილობთ მის მოძებნაში ინტერნეტში? რა თქმა უნდა გუგლში. ამიტომაც რეკლამირება გუგლში გახლავთ ერთ-ერთი მთავარი მიმართულება, რასაც უნდა მივაქციოთ ყურადღება.
გავითვალისწინოთ, რომ ამ ეტაპზე სამწუხაროდ ქართული ენის მხარდაჭერა არ აქვს Google-ს, ამიტომაც ქართულ ენაზე რეკლამის გაშვება ხშირ შემთხვევაში არის პრობლემული.
3.ვიდეო პლატფორმები – Youtube და Tiktok ვიდეო სარეკლამო სივრცეის ლიდერები საქართველოში, რაც არ არის გასაკვირი, რადგან სწორედ ამ ორ პლატფორმას იყენებს ქართული აუდიტორიის 85%, ვიდეოების სანახავად.
თავის მხრივ ეს არის მნიშვნელოვანი შესაძლებლობა ბიზნესისთვის, განახორციელოს ეფექტური სარეკლამო კამპანია ამ პლატფორმებზე.
ინტერნეტ რეკლამის ანატომია
რა ელემენტებისგან შესდგება ონლაინ რეკლამა? მოდით განვიხილოთ უფრო დეტალურად.
სარეკლამო ვიზუალი
- ფოტო გადაღება – რეალური ფოტოგადაღება მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ონლაინ რეკლამაში, პროფესიონალური ფოტო გადაღება საშუალებას გაძლევთ წარმოაჩინოთ თქვენი ობიექტი, პროდუქცია ან საქმიანობა ყველაზე უფრო განსაკუთრებულად.
- ვიდეო გადაღება – ვიდეო კონტენტი ყველაზე ეფექტური სარეკლამო მასალაა ინტერნეტ რეკლამისთვის, ხოლო პროფესიონალური ვიდეო გადაღება საშუალეაბს გაძლევთ შექმნათ გამორჩეული სარეკლამო კონტენტი.
- გრაფიკული დიზაინი – გრაფიკული ელემენტები ონლაინ რეკლამის განუყოფელი ნაწილია.
- ანიმაცია – რეკლამის ტიპი, რომელიც გამორჩეულს ხდის თქვენს სარეკლამო მასალას.
როგორ დავწეროთ სარეკლამო ტექსტი?
მნიშვნელოვანია გავითვალისწინოთ შემდეგი საკითხები:
1.მარტივად აღსაქმელი – თქვენი ტექსტი წამებში უნდა აწვდიდეს მომხმარებელს პირველად ინფორმაციას, ამიტომაც მნიშვნელოვანია პირველი წინადადება იყოს მაქსიმალურად ეფექტური.
2.ზედმეტი სიტყვები და ფრაზები – სათქმელი გადმოეცით მინიმალური ოდენობის სიტყვებით, არავის ეხალისება დიდი ტექსტების კითხვა.
3.აქცენტი ბენეფიტებზე – ყოველთვის გამოყავით და აქცენტირება მოახდინეთ იმ ბენეფიტებზე, რასაც მიიღებთ მკითხველი.
4.უბიძგეთ ქმედებისკენ – თქვენი ტექსტი მოქმედებისკენ უნდა იყოს მიმართული.
5. ემოციები – არაფერი იმაზე დასამახსოვრებელი არ არის, როგორც ტექსტით აღძრული ემოციები. თუ ეს შეძელით, თქვენი ტექსტი იმუშავებს საუკეთესოდ.
გსურთ რეკლამა ინტერნეტში? დაგვიკავშირდით და მიიღეთ დეტალური კონსულტაცია - 577 681 691
ასევე დაგაინტერესებთ:
ვებ საიტების შექმნა – რა გავითვალისწინოთ?
ლოგოს დამზადება – გამორჩეული ვიზუალი